wanna be anna

ponedjeljak, 28.04.2008.

I know plenty of girls like me,that been put trough hell just like me...

Sjedim ovdje,i opet razmisljam...smao ti prcani kilogrami..oko toga mi se zivot vrti...oko mog tijela....oko mjere moje ljepote...oko tog magicnog broja 90-60-90...zasto neki imaju sve...zasto one mogu uzivati u svemu sto obuku,one nemoraju paziti kako sjedaju da im stomak nebi ispao..one nemoraju paziti o svakom zalogaju koji pojedu...one ponosno i neoptereceno hodaju gradom....a ja...pa pobogu na dijetama sam od 5. raz..nezadovoljna svojom pojavom..nikada savrsena..nikada dovoljno lijepa i dobra...uvijek..uvijek posljednja...ne osjecam se dobro ovih dana..nisam nimalo smrsala..barem u kg..jos se nisam mjerila...al cini mi se da mi se stomak ispuhao jos..al se tako grozno osjecam...neznam..tako sam slomljena..nemam vremena nizasta...
jedem..jedem....i jedem..pretprosli tjedan sam citav vjezbala..al prosli...bilo je grozno...nisam nikako vjezbala..imala sam skoro svako jutro zubara..i imala sam jaakao puno za uciti...bas nisam imala vremena
sada sam vjezbala 45 min a danas sam pojela
-u skoli sendvic
-rucak- 2 pilece snicle(jaako male)
-2 kolaca od suhog voca(bio ovoj zeni sto mi u kuci radi rodjendan,zao mi bilo odbiti)
-sad cu brzo pojest jabuku i malo pahuljica
jeli to puno???

takodjer sebi sam,kao napravila dijetu
-dorucak u skoli sendvic
-rucak kuci ili malo pahuljica ili ako je nes za rucak kuhano il dijetalno sta vi mislite???
-vecera voce ili pahuljice'???
sta vi mislite???
ne dopusteno:
-slatkisi(jedino ak neko donese neki kolac ili cokolade,al po mogucnosti u malim kolicinama)
-kruh(nisam ga jela ima 2 mjeseca)

mislim da bih do subote trebala skinuti 2 kg??sta vi mislite ??oculi uspjeti??moram!!!!exkurzija je za 25 dana,to ce brzoo proletiti i ja do tada trebam barem sklinuti stomak..
neznam sta da vam vise kazem
osim volim vas i pozelite mi srecu

vasa nesretna...

28.04.2008. u 16:19 • 55 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

moj mail:myworldanna@net.hr



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr